Jaga postitust:Share on Facebook
Facebook

Igapäevased aega säästvad treeningrutiinid

Kõik teavad, et treening koos tervisliku toitumisega on meie keha ja üldise heaolu tagamiseks vajalikud. Kuid….. kui paljud teist tunnevad, et igapäevaselt ei jätku sellise eluviisi elamiseks aega. Kas meil on sellele probleemile lahendus?

Olgugi, et alati pole aega tervisliku salati valmistamiseks, puuviljade või kehale vajalike ainete toidukorrale lisamiseks, NeoLife pakub olukorrale lihtsalt lahendust.  Näiteks toidulisandit ProVitality+ tarbides, saad toidust puuduvad olulised toitained kompenseerida. Kuid kuidas on treeningu või liiikumise jaoks aja leidmisega? Üks lahendusi on teha päeva jooksul lühikesi treeningpause. Oleme pannud kokku mõned näpunäited, mida soovitame päeva jooksul oma tavalisi kohustusi täites järgida.

Miks on end vaja liigutada

Miks me peame end liigutama? Liigutamisest saadavad kasutegurid ulatuvad heast väljanägemisest palju kaugemale. Liigutamine tõstab keha üldist energiataset, aitab tõsta enesehinnangut, tugevdab immuunsussüsteemi, stimuleerib ajutegevust ning pärsib ärevust. Alati ei pruugi olla aega jõusaalis või jooksmas käimiseks,  kuid lihtsaid ja pisikesi nippe kasutades saad treeningu muuta oma igapäevase elu osaks.

Liiguta jalalabasid

Ära alahinda väikeste harjutuste tähtsust.  Kandu tõstes aitad parandada vereringet ning vältida tursete tekkimist. Seda saad teha igal pool, kus viibid- bussipeatuses, televiisorit vaadates või tööl olles.

Tee treeningpause

Kui oled üks nendest, kelle istub tööd tehes töölaua taga, siis kasuta aeg-ajalt võimalust teha mini-pause.

Siin on mõned näited, kuidas ja milliseid mini-harjutusi saad töölaua taga teha:

  • toolil istudes pinguta säärelihaseid kümme sekundit, lõdvestu  ning korda harjutust veel 9 korda
  • nõjatu lauale ning tee kätega mõned ülestõuked
  • istudes tooli, kasuta kõhulihaseid ning tõsta kordamööda jalgu

Harjutusi tehes ära unusta oma selga sirgena hoida!

Kasuta lõunapausi jalutustiiru tegemiseks

Väike lõunane jalustuskäik on suurepärane vaheldus tööle! Muuda oma jalutustrajektoore, siis ei tüdine sa ümbruskonnast liiga kiiresti. Lõbusamaks kulgemiseks kutsu kaasa töökaaslased või lae endale telefoni mõni nutitelefonile mõeldud treeningrakendus, mille abil saad lihtsalt teada, mida oled päeva jooksul teinud.

Kasuta intervalltreeningu tehnikat

Kõrge intensiivusega intervalltreening on tõhus vahend, mis aitab põletada kaloreid ning parandab vereringet. Kuid alati ei pea minema treeningsaali, teinekord võib hoopiski treenida hetkedel kui täidate oma igapäevaseid ülesandeid.. Näiteks lapsele kooli vastu minnes või bussipeatusesse kõndides. Selle asemel, et iga päev samamoodi liikuda, muuda aeg-ajalt oma kõndimise kiirust, tehes kiiremaid lõike vaheldumisi harjumuspärases tempos liikumisega. Intervalltreening tähendab lühikse aja jooksul maksimumi võtmist, seejärel lühikesi kergema koormusega taastumisperioodi, nii mitmeid kordi korrates.

 

 

 

Leia oma igapäevastes rutiinides võimalus väikeseks treeninguks

  • kauplusesse minnes pargi auto parklasse nii kaugele kui võimalik, andes endale nii võimaluse veidi rohkem liikuda
  • kas sinu majas on trepid? Väga tore! Kasuta seda head võimalust liikuda trepist üles kiiresti, astudes üle astme
  •  ootad, millal vesi pasta keetmiseks keema läheb? Kasuta seda aega näiteks kükkide tegemiseks
  •  väldi  televiisorit vaadates pikka diivanil istumist, istu hoopis Pilatese pallil, kus saad tasakaalu säilitamiseks kasutada kõhulihaseid.

 

Naudi neid pisikesi treeningvõimalusi, mida elu sulle igapäevaselt pakub!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>