Jaga postitust:Share on Facebook
Facebook

Õnnitleme Allar Raja suurepärase esitluse ja saavutuse eest Rio olümpiamängudel!
Olime uudishimulikud ja soovisime teada kõike olümpiast ja olümpiakogemusest, seega palusime NeoLife sportlasest Eesti sõudjal Allar Rajal meiega jagada oma kogemusi . Täna pakume lugemiseks loo Eesti sõudemeeskonna ettevalmistustest teel olümpiale. Jälgige kindlasti meie blogi, peatselt ilmub veel põnevaid olümpialugusid.

Hooaja alguses viibisiar_olympic-medalme palju välismaal treeninglaagrites. Treenisime nii Portugalis kui ka Horvaatias, kuid ka Šveitsis on meil head treeningpartnerid. Proovisime erinevaid kombinatsioone, püüdsime leida parimat varianti, kuidas me oleksime kiireimad ja parimad. Eesmärk oli muidugi jõuda olümpial medalikohale. Olümpiamängud olid meie selle hooaja põhiline eesmärk, kuid esinesime suurepäraselt ka Euroopa meistrivõistlustel, võites seal kuldmedali.

Suve veetsime enamasti Eestis treenides, valmistudes maailmakarika etapiks, kuid mu selg sai võitlustel kergelt vigastada ning seetõttu olime sunnitud sõidu katkestama. Järgnes keeruline periood, mil ma ei saanud meekonnaga koos treenida, pidin seda tegema omapäi. Õnneks olid mul väga toetavad ja mõistvad kaaslased ning vaid kuu enne tähtsaimat võistlust oli meeskond paadis jälle koos.

See hooaeg on sportlaste jaoks alati väga oluline ja tähtis, seda just olümpiamängude pärast. See aga tähendab, et tähelepanu peab pöörama ka väga väikestele detailidele. Üks olulisemaid ettevalmistuse külgi on taastumine, see aga tähendab oma toitumise jälgimist. Treeninglaagrites olles on meie menüü enamasti detailselt planeeritud. See sisaldab erinevaid liha-ja kalaroogasid, köögivilju ning muidugi mitut sorti süsivesikute allikaid nagu kartulid, riis ja tatar ning vähem nisutooteid. Üldiselt söön magustoite ja piimatooteid põhiroast eraldi, sest nii omastab keha toitaineid paremini.

Minu toitumise päevaplaanis on oluline vältida energiataseme langust pärast treeningut ja uneajal. NeoLife toidukorraasendajad on alati abiks. Tarbin ühe või kaks portsjonit päevas, enamasti sellepärast, et mu päevane kalorikulu on vahemikus 4000-6000 kcal. Reisides aga on mul taskus mõned NeoLife batoonid- maitsev ja tervislik vahepala.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>