Jaga postitust:Share on Facebook
Facebook

Ideaalset keha vormides

Sooviga teada saada, kuidas selline keha on vormitud ning kuidas seda sellisena hoitakse, küsisime NeoLife sporditiimi liikmelt Tomas Bendoraitiselt tema igapäevase elu kohta.

Minu päev algab kell 8 hommikusöögiga, milleks on tavaliselt kaerahelbepuder ja keedetud munad. Seejärel läheb mu naine trenni, minaTomas_products aga jään koju meie poega Brunot hoidma. Kui naine trennist koju jõuab, on mul aeg treeninguga alustamiseks. Harilikult alustan umbes kell 11 ning lõpetan kella 13 paiku, seega treenin umbes kaks tundi. Pärast trenni lähen koju, et perega ühiselt lõunat süüa. Kõrge kvaliteediga toit on meie perekonna jaoks väga oluline, seetõttu valmistame sööki ise.
Ma arvan, et on oluline, et sportlane tarbiks kõrge kvaliteediga toitu. Olen harjunud sööma tervislike ja lahjemaid tooteid, kuid mõnikord luban endale ka teistsugust. Tunnen, et mu keha tahab midagi muud, midagi, mida ei loeta tervislikuks, ning luban endale seda. Kuid seda ei juhtu tihti. Mu päevane kaloraaž on tavaliselt vahemikus 2000-2500 kcal jagatud 5-6 toidukorra vahel.
Tavaliselt treenin 5-6 korda nädalas, kuid võistluseelsel perioodil keha võitluseks ette valmistades treenin kaks korda päevas. Nii aktiivselt treenides on oluline lasta kehal ka puhata. NeoLife toidulisandid aitavad mu kehal taastuda, samuti püüan magada väikest päevast lõunaund.
Usun, et kui on olemas eesmärk, tuleb ka motivatsioon. Tean, mis tunne on võita kuldmedal ning see suurendab motivatsiooni veelgi. Kuid tegelikult pole mul kunagi olnud motivatsioonist puudust, sest olen spordiga tegelenud juba noorest east alates. Ma armastan sporti ning sellest on saanud mu elustiil. Arvan, et minu edu võti peitub füüsilistes iseärasustes, mis on geneetiliselt ette määratud ning sobituvad hästi minu spordialaga.
Atleetvõimlemises pannakse suurt rõhku välimusele ning välimus on mu jaoks oluline. Pööran palju tähelepanu inimeste, eriti just noorte väljanägemisele. Usun, et alati on ruumi arengule ja täiustamisele, kuid olen endaga hetkel üsnagi rahul. Meil kõigil on oma nõrgad kohad, kuid treeninguga jätkates loodan nõrkused muuta tugevaks küljeks.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>