Jaga postitust:Share on Facebook
Facebook

Plaanid  rannahooajaks  end vormi saada? Kavatsed alustada siis, kui ilmad veidi soojemad…? Mõtle veidi! Muutused ei toimu üleöö; suvise hea vormi saavutad talvise tööga. Miks mitte alustada kohe nüüd, talvel on meile pakkuda palju toredaid tegevusi.

Lumega võid minna suusatama või kelgutama, ehitada lumememme või pidada sõpradega lumesõda. Otseloomulikult on talviseks tegevuseks ka lume kühveldamine- kasulik tegevus, mis samaaegselt aitab põletada tublisti ka kaloreid. 30 minutit lumerookimisega võid kulutada kuni 200 kcal.

Kui lumega on lood täbarad, võid proovida uisutamist- lõbus kogu perele sobiv tegevus, mis aitab parandada tasakaalu, treenib jalgu ning põhilisi lihaseid ning mis põhiline-kulutab kuni 370 kcal tunnis.

Kui sulle  aga meeldib joosta või kõndida, siis ka see tegevus sobib talvel väga hästi. Õues jooksmine ja kõndimine põletab tegelikult enam kaloreid kui tehes sama jooksulindil. Keha kasutab rohkem energiat, et hoida jaheda ilmaga õues trenni tehes külmaga kokkupuutuvad kehaosad (nägu ja ka käed) soojana
Oluline on ka tuul-vastutuulega peab su keha tegema rohkem tööd. Lisaks on jooksulindil jooksmine lihtsam, sest pind on  igat jooksusammu tehes kogu aeg ühesugune. Õues joostes aga pead olema keskendunud ning jälgima pinnast. Mida konarlikum ja raskem pinnas, seda rohkem kaloreid põletad. Seega- mõtle mitu korda enne kui valid sooja ja mugava saali värske õhu ja raske maastiku asemel.

shutterstock_365704505_low

Edu treeningul!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>