Jaga postitust:Share on Facebook
Facebook

Leia oma treening!

Me kõik oleme erinevad ning tegevused, mis sobivad sinu sõpradele ja kolleegidele, ei pruugi sobida sinule. Nagu näiteks meie Rootsi kontorite töötajaid Åsat ja Kristinat võib tihtipeale tantsuplatsil liuglemas näha ning Mats mahutab igasse nädalasse 9-10 trenni, vaheldumisi rattasõit ja jõusaal. Maria käib hommikul kell 5 jooksmas, samas Martina eelistab pärastlõunast treeningut spordisaalis. Lisaks on veel terve hulk inimesi, kes saavad oma igapäevase treeningu kätte oma koeraga jalutades. Enamus meie NeoLife kontori töötajatest on leidnud omale sobiva treenimisviisi, aga nagu näha, me kõik oleme erinevad.
Kui tahad hoida oma harjumust regulaarselt liikuda, pead leidma sellise tegevuse, mis sobib just sulle. Vaid siis kui oled omale sobiva tegevuse leidnud, mis sobitub hästi ka sinu päevakavasse, teed sa seda regulaarselt läbi aasta. Ära aga oota, et treening on vaid lõbus ja lihtne tegevus. Treening peab ka raske olema. Kui sa tahad tugevamaks saada, pead pingutama oma lihaseid üle mugavuse piiri. Kui tahad kiiremaks saada, pead jooksma kiiremini kui sulle meeldib. Kui tahad paremat enesetunnet ja rohkem energiat, pead oma keha higiseks ajama.
Aga isegi kui treening on raske, peab olema selles midagi nauditavat. Katsu leida koshutterstock_106892996_jogging_lowmbinatsioon lõbust ja heast treeningust. Parima tulemuse annab erinevate treeningute kombineerimine. Võibolla meeldib sulle teistega koos grupitreeningus käia, või hoopistükkis naudid rahu ja vaikust üksi metsas sõrkides. Aga võibolla motiveerib sind hoopis võistlemine? Pane end kirja mõnele jooksule või leia võistlushimuline sõber, kes innustab sind pidevalt paremaid tulemusi saavutama!

Kas sa oled oma asja juba leidnud? Kui ei, siis võta see juba täna oma eesmärgiks ning proovi uut tüüpi treeningut iga kuu terve aasta jooksul. See pakub sulle 12 erinevat võimalust leidmaks, mis võiks olla sinu jaoks õige treening. Soovime sulle edu treenimisel!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>